Dankjewel! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu Dankjewel! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu

Dankjewel!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gemma

22 Maart 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik wilde ook even snel dankjewel zeggen tegen iedereen die een berichtje heeft achter gelaten! Het is erg leuk om te lezen hoe het in Nederland is, en om te weten dat mijn blogs worden gelezen. Ik hoop dat jullie ook blijven reageren, dan blijf ik stukjes schrijven.

Janneke: ik hoop dat alle voorbeirdingen voorspoedig gaan!
Frans en Yvonne: ik hoop dat jullie de stukje nog steeds met plezier lezen.
Sandra: Hoe was 't in Engeland? Leuk zeker om even terug te zijn.
Helene: Heel leuk om iedere keer een stukje over leven in China te lezen. Het geeft een goed beeld over dagelijks China.
Tien: Heb jej je verjaardagskaart al gekregen en hoe was Keulen?
pap en mam: Hoe was Texel?

Groeten aan iedereen!

  • 22 Maart 2009 - 20:11

    Eline En Maarten:

    Dear Drew and Gemma!

    we love to read all the stories!!! the pictures looks fantastic... we love to see the games on the telly! I lost my job at the first of April so I have to look for another job. It is exciting because it is very defficult in Amsterdam... and because I am looking for a job in the Tourism industry, it is so difficult!

    Enjoy the snow! And were are looking forward to see you guys. kiss

  • 23 Maart 2009 - 09:40

    Tineke:

    Hi Gemmie!
    Ja ik heb je kaart gekregen!! :D
    En ja ik kijk ook Gossip Girl s2! Maar in NL zijn ze nog niet zo ver op tv, nu zijn de afleveringen zelfs gestopt en gaan ze pas later weer verder. Ik kan ze ook op internet gaan kijken, maar ik wacht liever tot het op tv komt -> beter beeld (groter en veel scherper, want we hebben digitale tv), geluid en beel lopen tenminste gelijk (haha) en met ondertiteling! Ik overleef het wel. ;)
    Ik kijk nu trouwens ook 90210 (de nieuwe), maar die is ook tijdelijk gestopt in NL. Jammer!
    Keulen was leuk, minder leuk dan Londen. ;) Het weer was heerlijk, het hotel echt prima (Novotel aan de Rijn), we hebben heerlijk gegeten in 2 restaurantjes (Oosters en de ander was gewoon luxe). Het was dus prima, alleen de winkels waren niet leuk.. Het was allemaal New Yorker enzo. Van die cheap ass kleding. Daar hou ik helemaal van. Dus het winkelen was niet leuk. Jammer! Ik heb dus helemaal niks gekocht.. Maarja, dat scheelt ook weer in de portemonnee!
    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gemma

Ik ga voor 2 jaar in Dubai wonen en zal hier jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 44938

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: