De rust voor de storm - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu De rust voor de storm - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu

De rust voor de storm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gemma

11 Augustus 2008 | Nederland, Schiedam

Ik ben nu z'n twee weken bij m'n ouders om even bij te komen van het laatste jaar. Het is nogal hectisch geweest als ik er zo op terug kijk. Nu heb ik geen woning, geen baan en geen haast. Volgende week komt Drew voor een paar dagen naar Nederland, dan gaan we daarna samen terug en vliegen we samen naar Dubai.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Gemma

Ik ga voor 2 jaar in Dubai wonen en zal hier jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 44944

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: