Eerste indrukken - First impressions - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu Eerste indrukken - First impressions - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken - First impressions

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gemma

31 Augustus 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik heb nu eindelijk de tijd om echt een stukje te schrijven om hier te plaatsen.
Tja, en wat schrijf je dan? Het is heet, veel zon?
Van voor af aan dan maar. Drew en ik vlogen om half 10 'sochtends op maandag ochtend vanaf Heathrow. Dat ging allemaal prima. We hadden nog erg geluk want onze koffers waren same 12 kg! over de toegestane hoeveelheid en we hoefde niet eens bij te betalen! Dat scheelde ons dus een bak met geld. We hebben een hele rustige vlucht gehad en het rraste was dat we dus over Bagdad zijn gevlogen. Ik denk omdat het nu weer rustig is en het is een Arabische maatschappij. Im ieder geval we kwamen prima aan en na enig gezoek vonden we onze chaffeur.Die stopte onderweg om rijst af te leveren en om de sleutel op te halen, maar dat wisten wij niet, dus ik zat daat ik dat busje klaar om te rennen of te vechten. Ach, je kan je soms wel vergiss