Het leuke aan Dubai is... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu Het leuke aan Dubai is... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu

Het leuke aan Dubai is...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gemma

21 November 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

dat je natuurlijk in november nog gewoon naar het strand kan. Op verzoek een aantal fotos die gemaakt zijn in de laatste maand.
De fotos waar we wat aan het drinken zijn (en dat zijn er nogal wat) dat is bij Barasti. Dat is zo'n beetje ons buurtcafe. Alleen ligt dit cafe wel aan het strand! Vooral expats gaan hier naar toe, maar je zit er wel heel lekker. Door de weeks hebben ze van 5 tot 7 happy hour, dus nu gaan we meestal op woensdag (donderdag voor ons) daar met een groep vrienden wat drinken. Ik ben pas om 6.30 klaar met werken, dus mis ik het tegenwoordig een beetje.
Deze fotos zijn allemaal door Kathy genomen, want mijn camera doet raar.
Ook nog een paar fotos van het strand. Er is een man die rondloopt met een kameel, waar je een rondje op kan rijden. En dat grote roze gebouw is het nieuwe Atlantis, gebouwd op de palm.

  • 21 November 2008 - 06:24

    Ina:

    Hoi hoi, ik ben de eerste die reageert ;-)
    Wat fijn dat je er zo goed uitziet. Een pak van m'n hart. Atlantis ziet er prachtig uit, een beetje sprookjesachtig. Tot vanmiddag aan de telefoon.

  • 21 November 2008 - 08:32

    Tineke:

    Hoi Gemmie!
    Leuke foto's!
    Ik wil ook wel op het strand liggen :D Het stormt hier nu.. en vanmiddag gaat het (nat) sneeuwen.. Haha!
    Ik heb gister de decoratie gekocht! Ik mail je er nog over.
    xx

  • 21 November 2008 - 08:53

    Eline:

    Hey Gem, wat leuk die foto's! volgens mij vermaken jullie je prima! en idd wat heerlijk in november nog naar het strand....!
    JALOERS!!!

  • 21 November 2008 - 14:34

    Janneke:

    Ziet er super goed uit! Heb je al dat vuurwerk enzo bij de palm ook gezien, was hier op het journaal. Ook dat zag er mooi uit. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gemma

Ik ga voor 2 jaar in Dubai wonen en zal hier jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 44931

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: