Nieuw stukje - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu Nieuw stukje - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Gemma Rosbergen - WaarBenJij.nu

Nieuw stukje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gemma

30 Januari 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik heb een nieuw stukje geplaatst en fotos. En voor de eerste keer ook een video filmpje. Steven Spielberg is 't niet, maar 't gaat om 't idee.
Ik ben op dit moment flink ziek. Drew is net ziek geweest dus we hebben even niks interressants gedaan. We zijn wat boodschappen wezen doen vandaag. Al de varkens producten moeten in een aparte ruimte verkocht worden. Ik zal de volgende keer wel fotos maken!

  • 30 Januari 2009 - 16:13

    Mama:

    Wat leuk zo'n filmpje! En inderdaad, leuke gezichtjes. Het is wel een heel groot aquarium; waarschijnlijk nog groter dan dat van Blijdorp. En wat Spielberg betreft: gewoon nog even oefenen! Kus en liefs

  • 02 Februari 2009 - 07:06

    Janneke:

    Beterschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gemma

Ik ga voor 2 jaar in Dubai wonen en zal hier jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 44948

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: